Konference Rietumu eCom21 2017.gadā tiks veltīta cilvēkam kā tiešsaistes industrijas attīstības veicinātājam

10 jūlijs 2017, 17:47

Šogad uzmanības centrā ir cilvēks – klients, patērētājs, informācijas avots, tāpēc konferences tēma ir E-Commerce HD2 – Homo Digitalis in High Definition.

„Pēdējo gadu laikā daudz esam runājuši par to, ka jāiznīcina viss vecais un jāveido kaut kas jauns. Sagraušana jeb „disruption” ir kļuvis par ikdienā bieži lietojamu terminu, īpaši e-komercijas un fintech industrijās,” atzīst Rietumu eCom21 izpilddirektors Iļja Ševčenko. „Taču, neskatoties uz tirgū notiekošajām pārmaiņām, jebkura biznesa centrā vienmēr ir cilvēks – klients, tehnoloģiju lietotājs. Par to pēdējā laikā bieži vien tiek aizmirsts, jo lielākā uzmanība tiek vērsta uz tehnoloģiskiem jaunumiem un sasniegumiem.

Tie, kuri nesaskata lietotāja, kas ir arī maksātājs, nozīmīgumu un pievēršas tikai “inovācijām inovāciju dēļ”, parasti noslēdz savu projektu ar tikai skaistu ideju. Ideja un spēja to realizēt cilvēka – patērētāja – interesēs atšķir neveiksmīgus un veiksmīgus uzņēmumus e-komercijas biznesā. Kāpēc vienam izdodas lielisks starts, bet cits paliek nezināms, lai gan arī viņam ir izcilas idejas? Un kāpēc lietotāji bieži vien izvēlas risinājumu, kas varbūt nav ne labākais, ne ērtākais pieejamais tirgū?” Šie visi būs jautājumi, uz kuriem konferences organizētāji sola rast atbildes kopā ar pasaules mēroga ekspertiem.

Šiem jautājumiem konferencē Rietumu eCom21 būs pakārtotas visas uzstāšanās un diskusijas. Tiks pētītas arī citas, ne mazāk svarīgas tendences. „Piemēram, pagājušajā gadā galvu reibinošu pieaugumu sasniedza “lietu interneta attīstība” (IoT), taču tas lika pievērst pastiprinātu uzmanību arī drošības jautājumiem. Ieguldījumi IoT drošības risinājumos ievērojami pieauga tieši 2016. gadā. Šajā jomā tas ir īpaši svarīgi – ja visu atstāj pašplūsmā, ātri vien atradīsies tie (un šādi piemēri jau ir zināmi), kas situāciju izmanto savās, bieži vien kriminālās, interesēs,” uzsver I. Ševčenko. Tā kā lietotāju, viņu datu un finanšu līdzekļu aizsardzība kļūst aizvien aktuālāka, konferencē piedalīsies kiberdrošības nozares līderi, piemēram, uzņēmuma Kaspersky Lab pārstāvji, kā arī citu nozares līderuzņēmumu veidotāji un vadītāji.

Nerimst diskusijas par izmaiņām likumdošanā (piemēram, PSD2 un AML 4. direktīva) un to ietekmi uz e-komercijas jomu. Izmaiņas likumdošanā tiks ieviestas un noteikti skars gan tirdzniecību internetā, gan citus tiešsaistes biznesus, tāpēc konferences Rietumu eCom21 dalībnieki tradicionāli pētīs un diskutēs, kādi izaicinājumi un arī grūtības sagaida e-komercijas biznesu nākamajos gados. Konferencē Rietumu eCom21 par šo tēmu šogad ir aicināti uzstāties globālie līderi biznesa konsultāciju jomā, piemēram, uzņēmumu Accuity, Baker McKenzie un citu pasaules slavu guvušu uzņēmumu pārstāvji.

“Sagaidāmas interesantas diskusijas par reģioniem, kuru attīstību mēs ikdienā nepamanām, piemēram, par Āfriku un Āziju. Tomēr tas ir ārkārtīgi aktuāli tiešsaistes uzņēmumiem, kas vēlas apgūt jaunus tirgus, un viens no pašsaprotamiem darbības veidiem ir izpētīt un izanalizēt tur jau strādājošo uzņēmumu veiksmes stāstus.

Tur ir ļoti daudz inovāciju. Turklāt šie tirgi ir milzīgi, tāpēc uzņēmumiem bieži vien pietiek ar darbošanos tikai vienā šādā lielā tirgū, lai strauji augtu un gūtu finansiālus panākumus. Šajos tirgos iespējams ātri sasniegt neticami lielu apgrozījumu. Piemēram, Indija ir ārkārtīgi liels tirgus, kur ir milzīgs skaits uzņēmumu, kas specializējas programmu nodrošinājuma veidošanā un uzturēšanā, uztur struktūras darbam ar lietotājiem. Ķīnā ir notikušas vairākas revolūcijas tiešsaistes tirdzniecības un interneta tirdzniecības jomā, tā ir kriptovalūtu tirgus līdere. Skatīsimies un analizēsim, cik atšķirīgi ir šo tirgu lietotāji un cik specifiskas ir viņu cerības un prasības, un kā sekošana tām nodrošina uzņēmumiem galvu reibinošus panākumus,” par šo Rietumu eCom21 konferences šķautni stāsta I. Ševčenko.

Paralēli runātāju prezentācijām, kā ierasts, liela uzmanība Rietumu eCom21 konferencē tiek pievērsta paneļdiskusijām. Uzaicinot dalībniekus, konferences rīkotāji īpašu uzmanību pievērš viedokļu dažādībai. Ir svarīgi, lai veidotos diskusija un pasākums būtu noderīgs katram tā dalībniekam. Kā ierasts, pēc diskusijas iespējams aprunāties ar ekspertiem un spīkeriem, tāpēc konference Rietumu eCom21 ir arī lieliska vieta lietišķu kontaktu dibināšanai. Konferencē ir aicināti piedalīties e-komercijas uzņēmumu vadītāji un pārstāvji, tiešsaistes biznesu īpašnieki un attīstītāji, kiberdrošības speciālisti, IT sistēmu speciālisti un programmu nodrošinājuma izstrādātāji, kā arī maksājumu sistēmu veidotāji, vadītāji un vadošie speciālisti, finanšu eksperti, mārketinga speciālisti.

Par konferenci Rietumu eCom21
Rietumu eCom21 ir Baltijas valstīs lielākā starptautiskā konference elektroniskās komercijas jomā. To regulāri apmeklē simtiem dalībnieku no Baltijas, Centrālās, kā arī Austrumu un Rietumeiropas, NVS valstīm, Āzijas un citiem pasaules reģioniem. Katru gadu tajā organizatori aicina piedalīties pasaulē pazīstamu uzņēmumu augstākā līmeņa vadītājus, e-komercijas ekspertus un biznesa “haizivis”. Rietumu eCom21 – tā ir platforma diskusijām par aktuāliem jautājumiem elektroniskajā komercijā, kā arī vieta, kur dibināt noderīgus biznesa kontaktus. Tieši šī praktiskā ievirze ir kļuvusi par vienu no konferences galvenajām vizītkartēm.

Kontaktinformācija:
www.ecom21.com
info@ecom21.com
+371 27332243

Eleonora Gailiša
Preses un sabiedrisko attiecību nodaļa
Tālr: +371-67020506
Fakss: +371-67020563
E-pasts: egailisha@rietumu.lv
Tālāk

Jauns pakalpojums Rietumu Bankas klientiem: zelta stieņi

No 3. jūlija klienti bankas kasē var iegādāties 999,9 proves investīciju zelta stieņus. Apmaksas veids – bezskaidras naudas maksājumi.

8 jūlijs 2017, 16:53 Serviss