Bankā izveidota un darbojas speciāla klientu apkalpošanas pilnveides ilgtermiņa programma, kurā mēs piedāvājam Jums iespēju paust savu viedokli par Bankas un tās meitasuzņēmumu darbu, apkalpošanas un sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī iesniegt priekšlikumus Bankas un tās meitasuzņēmumu struktūrvienību darbības uzlabošanai.
Mēs esam gatavi izvērtēt katru atsevišķu gadījumu un piedāvāt risinājumus.
Personiski | apmeklējot Bankas centrālo biroju “Rietumu Capital Centre” |
Izmantojot e-pastu: | complaint@rietumu.lv vai info@rietumu.lv |
Izmantojot attālinātās apkalpošanas sistēmu: | internetbanku iRietumu |
Pa pastu | nosūtot vēstuli uz šādu adresi: AS “Rietumu Banka” Vesetas iela 7, Rīga, LV-1013, Latvijas Republika |
Pa faksu | +371 67025588 (ar testa atslēgu) |
Bankas speciālisti reģistrē pieteikumu, pārbauda tajā izklāstītos faktus un pievienotos dokumentus, un lemj par pieteikuma izskatīšanai nepieciešamajām darbībām, ievērojot izskatīšanas neatkarības un objektivitātes principu. Jums paziņos bankas lēmumu.
Ja pieteikuma izskatīšanas laikā tiks konstatēts, ka klienta sniegtā informācija nav pietiekama, bankai tiesības pieprasīt papildu informāciju/dokumentus/skaidrojumus.
Mēs centīsimies izskatīt Jūsu pieteikumu cik drīz vien iespējams, taču saskaņā ar Kredītiestāžu likuma 74 1 panta 2. daļu banka sniedz rakstveida atbildi uz klientu rakstveida iesniegumiem un sūdzībām par finanšu pakalpojumu sniegšanu 30 (trīsdesmit) dienu laikā no iesnieguma vai sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ šādu termiņu nav iespējams ievērot, bankai ir tiesības pagarināt termiņu, klientu par to rakstveidā informējot.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka Banka neizskata anonīmas sūdzības.
Ja Bankas sniegtā atbilde un Jums piedāvātais risinājums neapmierina pieteikumā izklāstītās prasības, kā arī ja esat ieinteresēts neatkarīgas izmeklēšanas veikšanā, Jums ir tiesības vērsties šādās neatkarīgās iestādēs: