Rietumu Bankā ir izstrādāta un apstiprināta jauna politika klientu apkalpošanas jomā, kurā ņemta vērā mūsdienīgā starptautisko maksājumu izpildes prakse un aktuālās prasības, kas noteiktas, lai kontrolētu to atbilstību noteiktajiem normatīviem.
Saskaņā ar šo politiku ir izstrādāta jauna pieeja bankas tarifu un komisiju veidošanai, un tās īstenošana praksē tiks uzsākta no 2014. gada 1. marta. Zemāk Jūs varat iepazīties ar galvenajām izmaiņām.
1. Turpmāk, aprēķinot komisiju par juridiskas personas konta apkalpošanu un par maksājumu izpildi ASV dolāros, tiks izmantoti divi tarifu plāni.
Tarifu plāns „A” tiks piemērots Rietumu Bankas klientiem – juridiskajām personām no Eiropas Savienības, NVS, OECD valstīm, kā arī Ķīnas (tajā skaitā Honkongas), Andoras, Gruzijas, Lihtenšteinas, Menas salas, Maķedonijas, Serbijas, Singapūras un Melnkalnes.
Tarifu plāns „B” tiks piemērots Rietumu Bankas klientiem – juridiskajām personām no visām pārējām valstīm.
2. Tarifu plānam „A”, ikmēneša komisijas maksa par konta uzturēšanu un apkalpošanu paliks iepriekšējā līmenī (20 eiro, neaktīvajiem kontiem – 50 eiro).
Tarifu plānam „B” ikmēneša komisijas maksa par konta uzturēšanu un apkalpošanu būs 50 eiro – ja vidējais izejošais mēneša apgrozījums nepārsniedz 300 tūkst. eiro, vai 100 eiro – ja šis rādītājs ir pārsniegts.
3. Tarifu plānam „B” komisijas par maksājumiem ASV dolāros tiks palielinātas; no 2014. gada 1. marta komisijas maksa par izejošā standarta maksājuma izpildi būs 120 eiro.
Atbildes uz Jūs interesējošajiem jautājumiem un papildu informāciju par gaidāmajām izmaiņām var saņemt pie sava personīgā menedžera vai bankas informācijas dienestā pa tālruni +371 67025555.
Eleonora Gailiša Preses un sabiedrisko attiecību nodaļa
Tālr: +371-67020506
Fakss: +371-67020563
E-pasts:
egailisha@rietumu.lv